cakap banyak sini


Jumaat, 16 September 2011

Selamat Malam MPI0201A :')

Assalamualaikum 
mood taktau nak kata pa tapi..
dalam hidup ni x sah kalau manusia x berpisah bak kata orang
"setiap pertemuan pasti ada perpisahan"


semester 1 pun dah nak melabuhkan tirai dan semester 2 pulak akan menjengah masuk dalam hidup aku, desas desus mengatakan lebih banyak cabaran dan konflik yang bakal ditempuh tapi aku xkan tunduk dengan begitu mudah. aku akan cuba adapt balik dengan kelas baru sem depan dan aku harap kelas tahun depan pun gempak macam sem ni.

 dekat 4 bulan kita kenal, kita duduk sekelas, mungkin aku x sempat nak kenal semua dengan begitu baik kan tapi aku nak mintak maaf jugak kalau ada cakap kasar dan buat benda annoying.. kadang2 aku tak sensitif. For most, aku nak bagitau kelas 1A baik sangat dekat aku dan aku sayang nak tinggalkan kelas ni tapi apakan daya.. memang dah kena jugak kan? apapun yang penting aku beruntung sbb diberi kesempatan jadi classmate ngn korang ! :) thank you for everything and once again i'm sorry for everything


GOOD LUCK FOR FINAL !
*sorry if i'm not a good classmate*


Tiada ulasan: