cakap banyak sini


Selasa, 3 Julai 2012

Next Week !


Pada waktu kelas Matematik Papa Zola (cikgu gila kat sekolah Boboiboy) mengajukan satu soalan kat bdak-bdaknye...

"Ok murid-murid JAWAB SOALAN INI.. kalau saya ada 7 biji epal dan awak minta 3 berapa biji epal yang masih ada ?" (okay seriously you have to read this using monologue with papa zola's voice as your dub or else it wont be funny)




Murid-murid pon dengan konfiden je jawab dengan penuh konfidennyeww..


EMPAT CIKGU !!!
haha dan papa zola / ckgu matematik dorg ni (actually he's like teaching every subjects in that school... apart from that i don't know what's effing wrong with this teacher dressing up like a super retarded hero wannabe haha)





Papa Zola jawab pe ?

"SALAH !!! Jawapannya 7 sebab cikgu tak cakap pon cikgu akan beri epal cikgu pada kamoo !! bahaha"

see !? how fishing sensible is that ? yet forever trolling... haha okay motif saya cita pasal BOBOIBOY ni adalah kerana saya tidak punya idea nak tulis hapee... bagi saya ada something yang saya look up to papa zola adalah kebolehan mengajar semua subjects (though most of his class end up getting trolled by him) but still, itulah traits guru yang berkarisma dan berkebolehan. Saya nak sangat jadi macamtu ! Bukan nak duduk dalam kelas ja.. nak join camping dengan students, nak share ilmu dan idea in many things, debate, debat, pidato, pantun etc.. biarlah kita ni tak la hebat mana tapi kita sudi nak belajar dan mengajar bersama student-student kita. For me "a teacher is not just a teacher and a student is not necessarily a student"









Berbalik kepada tajuk asal ... minggu depan saya akan tau dekat mana saya bakal dicampak bagi menyambung semula misi untuk menjadi seorang Sir yang berwibawa (ahakh) . Harap dapat course TESL lah.. kalau tak dapat taktau la nak macam mana lagi. Takutnyaaa... UPM/USM/UIAM/UiTM ni 4 pilihan yang saya harap kena salah satunya menawarkan saya untuk sambung belajao kat sane nanti.


DAH NAK PUASA ! Hmm adalah perkara yang saya nanti-nantikan
untuk berubah menjadi lebih baik ...
JOM sama-sama kita doakan yang terbaik untuk diri kita dan kawan-kawan.



Tiada ulasan: