cakap banyak sini


Selasa, 18 Januari 2011

blog kembali normal

aku tukar templates sbb aku malas nak edit.. aku nak tulis pa tah kat blog ni haha.. macam ada la benda2 nak cita tapi jiwa blogging aku dah x semantap dulu.. hmmm mngkin prlukan inspirasi lbeh skit ni.. nanti2 lah kot lagipon aku dalam kemelut hidup yang membebankan jiwa.. hehe takpa everything will be fine.. rindu kat ckgu asiah md lana,ckgu sokit,dengan ckgu yati.. dlu kalo ada problem mesti p mntak nasihat kat depa.. smpai berjam-jam jugak la sembang.. best sangat time tu.. huhu masa berlalu begitu pantas.. aku terkenang aku mengenang harap aku dikenang.. haha alamak jangkit kat arep affandy ni.. kawan saya yang mulutnya bunga bahasa jiwanya taman wahahah.. betoi dak jasyla? hehe awat pakat tulis nama hmpa dlm ni? hezmee halim aku mintak maaf kalo aku abaikan tanggungjawab aku dan aku tau aku mmg x btanggungjawab arini.. sdeh felt pathetic.. pstu aku nak cakap kat syifa hanini dan ateeq shahrudin.. trima kasih sangat2 sbb salu wat aku gelak sorang2 kat fb dengan komen hmpa.. MySpace

Tiada ulasan: