cakap banyak sini


Khamis, 17 Februari 2011

already 17th february ?

Assalamualaikum ! 

lama sangat dah tak update blog ni.. menghilang sat sebenaqnya, to kawan2 yang terbaca post ni sehat ? :) lama x nmpak ak online fb kan? haa aku sehat sangat2 tengah tenangkan fikiran.. org kata "A man's journey tells what he desires" hehe aku tengah mencari sesuatu... (sudah hilang apa pulak?) tak libatkan harta benda pn derr hahak



ok mggu lepas2.. (baru nak cita kan?) ak p langkawi dan malam ni dalam suasana yg sunyi hujan renyai2 sikit kat sini... ak rasa tenang tengok pic 2 kat atas ni especially yg payung terjun jatuh tu.. haaa gmbaq tu ak amek ..ok dak? hehe sejak bila pn tah ak jd photog (tutti pnya pnggila) yg tak bertauliah ni ahaha.. *psst ak minat photografi ni suam2 taik kambing jaa haha


ok ok... to kawan2 sorry sangat2 aku p tak habaq apa2.. ak skarang ada kat stu tempat yg ak sukaa kat sini tenang ak ada line internet dalam hutan dusun belantara ni kan.. macam hebat ja haha *psst i didn't delete my fb just temporarily deactivated so jangan lah risau yaa i'll be back


acee nak ciwi sat.. tapi ak ska pic ni heheh

smalam ak check handphone ak *ait handphone ak ka? ahaha ada la dekat 10 msg daripada number yg aku taktau cuma sorang ja yg tau sbb num dia aku save dalam sim.. alkisah handphone aku hilang kan jadi terpaksa ak renew sim aku.. jadi skarang aku pakai number 017***0298 tu laa noo kawan2? plz kalau nak msg apa2 tlg tles nama hmpa.. i'll appreciate it so much tq kat kawan2 yg hntaq msg tnya khabar ak tu.. sangat cinta hmpa 





ok la nak tido dah.. skarang ni ak tidoq awai jgak la hehe.. to juniors who called and texted me I WILL ATTEND the camp or whatever program you guys up to.. as long as i'm invited.. miss all of you ok? :) nnti kita jmpa.. I MISS DEBATE TEROK2

Tiada ulasan: