cakap banyak sini


Selasa, 6 September 2011

Ogeyh ! Kesedaran 360 darjah ..

Salam para pembaca dan penskodengs
anyway aku macam nak buat aduan sikit dekat 360 !
ada x pil yang boleh buat aku rasa tabah? haha

bahang exam dah makin dekat, aku masih serabut nyok lagi dengan jadual exam yang tah apa2.. yg paling panas sensasi tu test MUET grr seminggu lepas final .. nak balik ka takmau? aku ikut ja kalo budak2 kedah ramai balik aku pn nak balik.. duduk sini Tun Perak mmg boleh mati kebuloq lah, cafe semua tutup habeh aku nak makan pa? memang confirm lah pakat nak balik

oh aku dah feninggss http://www.smileycodes.info
nak muntah !


aku dah x sabar nak hantar folio kejadah tuh ngn product pelangsingan badan dekat lecturer2 aku sebab 2 benda tu mcm tengah membelit kebebasan aku menghimpit nafas aku.. boleh x p main jauh2 !? aku nak study exam la.. and one more thing hari khamis ni test computer , test writing , then hari jumaat test speaking FINAL OKEY !? dan aku masih boleh berlepakan di kamar busuk ini sambil menghupdate blog yang tak seberapa ni.. muahaha


psst : "aku taktau kenapa tapi tadi dia jalan sebelah aku and aku nyaris bump dia"
k gedik bye... aku malas nak layan perasaan cegini.

Tiada ulasan: