cakap banyak sini


Jumaat, 25 Februari 2011

ok aku x penah buat benda ni... o_o

Assalamualaikum 


1. Seronok tak anda jadi perempuan?
aku taktau nak cakap pa... haha speechless


2. Beri sebab kenapa anda suka/x suka?
next question plz !


3. Pelakon lelaki plg hot di malaysia?
most gay question ever.. Aziz Satar 

4.pelakon wanita yg korang asa plg cun habes?
 Rozita Che Wan

5. beri 3 lagu terkini yg best2?
fly high- unknown artist
marry me- unkown artist
tiada duka yg abadi- opick


6.antara Yuna dan Ana Rafali,anda pilih?
Ana Rafali sbb dia penah amek TESL ak admire smua org yg amek TESL
wahahah


7. warna kegemaran anda dan kenapa anda suka ?
oren susu.. sbb aku ska jus carrot

8. anda pilih canon atau nikon?
Canon 550d MY BABY~ <3

9. kereta idaman anda?
Alphard sbb ak cadang nak anak ramai... fuang! haha
nnti sapa2 meninggal senang sket ak nk angkut xyah sewa van mayat

10. kalau di beri peluang,nk jd pelakon/penyanyi/model?
aku xmau.. ak x ska publisiti ckop lah jd rakyat malaysia yg tipikal

11.anda puas hati dgn kulit wajah anda sekarang?
kurang puas haha

12. anda target nak kawen pd umo berapa?
tah fleksibel haha

13. Senaraikan 3 sikap manusia yg paling x disukai?
cakap besaq
puji diri sniri
dengki

14. apakah benda yg korang nk sgt sekarang tp x dpt lg?
aku nak lesen kereta.. nnti dapat la ! P

15. korang pandai masak makanan ape?
kentang goreng nugget goreng.. fast food

16. sebelom tido berangan dulu x?
sblom tidoq aku maki orang dalam hati hahaha dakla
ak baca surah al-mukh dan tidoq

17.penah menipu?
penah haha

18. tag lagi 6 org kenalan anda?
mak ai banyak aih.. aku x mau buat ! haha

Tiada ulasan: