cakap banyak sini


Jumaat, 25 Februari 2011

peristiwa gila di jetty ...

Assalamualaikum 


Aigoo kawan2 aku dok saja-saja ni kan malam-malam buta ni teringat pulak peristiwa memalukan 2011.. agak malu yaa tuan2 dan puan2.. huff huff tarik nafas dalam-dalam sblom ceciter..













<--- tengoklah simbol sebelah ni... ada la satu hari tu dalam perjalanan nak balek jitra sementara tunggu ferry sampai.. aku nak tekucil.. ak p lah cari tandas... maka ak ternampak simbol seperti ini.. ok ak x pasan la plak ak redah masuk ja.. salah depa jugak sebab x buat SKIRT KEMBANG LEBIH SIKIT.. ni simbol tandas laki pompuan lebih  kurang jaa  ak pn dengan konfiden masuk ke hallway ke tandas tu yg aku tau aku nmpak 2 pintu (kanan surau kiri tandas) x pasan lak simbol sebelah kanan tu mcm gmbaq surau di atas... ok aku x jumpa laa tp dia simbol pompuan pakai tudung.. yaaa ughhh yg PALING MEMALUKAN skali aku beratur skali ngn depa.. aku heran awat depan aku ada 2 org pmpuan blakang aku ada la pmpuan2 lain... aku dengan slamber tanpa rasa sebarang sangsi hahaha tiba2 makcik kekwat ni mai potong line bawak beg sambil lenggang kangkung sapa kawan dia.. AKA makcik broker tandas
 (kutip duit) tu haa berikut adalah dialog mereka... aku masih ingat :


makcik kekwat : datang dengan senyum simpul
makcik broker : haai mai watpa
makcik kekwat : saja mai tengok org sakit


ok aku lupa depa cakap pa pastu.... ak focus beratoq ja =_=


sampai turn aku........... JENG JENG JENG !! tettttttt!!
makcik broker bertanya "nak buatpa ni?"
aku membalas slamber "nak masuk toilet bagi tisu satu" 
beliau "tandas laki seberang sana nuh"
aku dalam hati (wth.....) *sambil toleh belakang* 


deretan hawa tersenyum melihatku.. AIGOOO!! haha aku pn beredar dari situ...
makcik broker dengan bangganya bertanya "tisu takmau?"


I WILL REMEMBER THIS MAKCIK ! 
ada ka patut dia tnya aku soalan tu sedangkan aku sudah cukup malu membawa diriku ini dari situ haha.. mana aku tau sebelum ni aku xpnah guna tandas jetty sbb xmau cemarkan LAUT aiceceh cover plak haha...






takpa la kan 1% pengalaman pahit tu manis sebenaqnya... damn ! aku p la tandas laki sambung hajat aku yang terbengkalai tadi tu... balek2 aku bebai aku cita kat smua orang kak ja,azhana,hezmee,wan ngn awa.... ana bagi ayat kejam gila ! "kalau aku jadi hang taktau nak letak muka tang mana wey"... haha  tapi takpalaaa takpaa.. aku puas sbb bleh minum starbucks.. 2 gelas aku bantai ngaaa




psst, aku puas hati la kan dapat melantak macam sejak pagi tu
psst, pengalaman camni bukan selalu jadi kan
psst, lepas ni aku rasa aku xkan gna dah tandas jetty langkawi



Babai.. readers... :)

4 ulasan:

aisyah MARS berkata...

haha , gila lawak !

adzeem mahadzir berkata...

haha..
awat pompuan dalam tolet tu x jerit huh??

asyraf_glee berkata...

hehe thx aisyah

jim: aku x dan masuk lagi la baru nak baya det kat dia...

haha kalo ak terjah masuk jenoh polis mai kepong aku

adzeem mahadzir berkata...

oooo.. x baca abeh.. hihi :p