cakap banyak sini


Khamis, 17 Mac 2011

gebang iklan : ) and "backstabber's talk idgadf XD "


Assalamualaikum hi readers 


ok pagi tadi p sekolah sat to meet the juniors we planned to debate on "THBT teenagers should not have too much freedom" and in the end the OPPO wasn't ready yet..So we didn't have a friendly match pagi tadi.. Faris cakap nak ambik pukul 12.30 lebih then balek la rumah sat ngn Faris tukar baju... sebab pa? Hezmee kawen ! haha dak dak sepupu dia tunang.. lauk sedap ! lepas tu gerak ngn Faris.. saja ikut dia p bayar bil air rumah dia.. gilo RM170++ something kot bil haha Faris hg mandi jacuzzi ka apa haaah kat rumah hg? XD


kisah lawak bermula petang lepas Faris drop aku kat aneka aku teruih call  Nura tanya dia still ada kat aneka ka? dia cakap ada kat newtown ngn Aida.. p p terus nmpak depa sebelum tu teserempak senior setaun pada aku dating haha.. xpa don't care.. duduk2 Aida tanya "weh tolong la tengok essay aku sat" dia pn bagi la laptop tu kat aku.. then mintak menu.. lepas 15 minit belek menu pilih la air tu tapi lupa nama pa yang aku ingat DS1 makanan plak DS7.. then lepas air tu sampai aku x puas hati 

DALAM MENU :
tengok betoi2 menu dalam ni ! DS1 ! HAHAHA
 
tengok tengok menu macamtu terus tertarik haha.. tapi yeah JENGA!




                                                                                 ohh crap tengok menu atas tu elok2 menu.. dalam menu it was supposed to look like this !
but then belah kiri kita ni lah yang saya dapat ! haha ni lah yang orang katakan gebang iklan tu ! this really shows that advertisements were just made to influence the customers to buy the product!! we can say that 90% of an ad is a total fake ! XD tau tau ja lah kan humans they couldn't take their eyes off nice things.. sejak zaman dulu lagi macamtulah lumrah hidup manusia.. as for me I really can't help ordering a nice tasty looking dish ! and this is what I get but well.. takpa takpa sedap pn cukup lah then Aida panggil abang tu.. dia x dengaq "abang.. abang... abaaaangg!" dah abang tu tak perasan aku angkat tangan macam nak jawab soalan dalam kelas Aida pun panggil cam baby hahaha x kuat la manja2 gitu.. lepastu yang lawak laptop nura tiba2 azan ... aunty yg cina dok tengah lunch tu tepinga-pinga.. aku tngok aunty,dia tengok aku, aku tengok nura, nura tengok aku,aida tengok nura,nura tengok aida.. reyuh gelak saket perut aku ngn depa ni.. dah tambah cream dah ! ok aku puas hati hahah it should look like this (rujuk pic sebelah kiri bawah ni ) haha puas ati dah laa kan En.Asyraf? huhuh tiba2 lapaq toast plak kan hari ni saja dah kenduri rumah hezmee tadi dah la nasik sedap !


pastu p makan mcD ngn Faris plak.. dalam perjalanan tu sempat2 bukak cita zaman tok nadok dulu kala tu hehe.. p a.star nak cari tempat bayaq bil air ja pon.. kat Jitra pn ada dah telupa nak wat cmna haha ada gak hikmah dia.. leh makan McD leh jalan2.. dah lama dah x p A.S tu p last time amek adek kat kampung ja.. ok dah aku rasa lapaq plak order la Ice cream toasted peanut butter bread.. (tudia nama) HAHAHA ok yang ni aku puas hati sebab ada 90% resemblance dengan yang dalam menu sat nak tunjuk.. atas dia ada ais-krim keladi.. choc sauce.. dan cream sikit kot.. laa gemok ja benda ni kalao makan.. so i'm on a mission to make myself boroi kot noh haha.. esok nak PUASA SUNAT nih ! heyh haha ok ni la rupa dia makanan yang order tu...............mempersembahkan...........jeng3 JENG!! sebelum tu berkenalan dulu ngn TIKUISH TIKUISH BAWAH NI hahaha tikuish ni kan dia ada dalam idop orang senyap2 owwww (nada perli sikit)




Awat dengan dia tu? haha sorry weh you're getting jealous with the wrong guy kot... XD
ok ok sudah la tu.. asalkan semua sedap takpa takpa semua dah selesai pn.. tapi agak kuciwa kan ada seorang hamba Allah ni dia x puas hati ngn aku.. dia cakap aku ni bajet sempoi.. dia kata aku belagak bagus.. aku taktau pa masalah dia weh... dia cakap aku camtu.. aku dah malas pn nak pikir sal ni.. dia dengki apa? aku ni bukan special pa pn.. xdak orang lain ka nak jeles? hahaha.. pelik wooo.. takpa IDC ! :P wassalam

Tiada ulasan: