cakap banyak sini


Ahad, 18 September 2011

kenapakah? mengapakah? ayoyo...

Assalamualaikum 
si pembaca dan si penulis
ekeke.. kaboom ! mercun pun meletup
RS pn mula memekik , ganas ayat dia bagi.. menusuk keheningan malam nan sunyi kbai

kenapakah? sejak aku dok bukak blog ni banyak post yang sentimental
haha no offense tapi agak lucu di mana aku melihat hal macamni macam satu fenomena
mungkin mood bloggers ni bermusim... kan? dan termasuklah aku yang turut terjangkit. ngehx2
aku x faham, kadang2 aku jadi emotional dan tiba2 nak sadis2 padahal xbermotif langsung
bukan ada apa pn dalam hidup ni yang nak ditangiskan.. ni mesti effect benda lain ni hmm musykil
sebenarnya aku paling tak suka sedih pasal orang berbanding sedih pasal diri sendiri.. bukanla
x berhati perut sampai xdak rasa simpati.. ada tu ada tapi aku prefer dan salute orang yang boleh
move on sepantas kilat dan back on track dengan cemerlang haha KALAH PM DAH !

mengapakah? aku rasa ni sebab tekanan perasaan kot yang cuba diluahkan
dalam konteks yang berlainan daripada keadaan sebenar.. oke aku nak cakap pasal psychology
ni bukan la aku arif sangat, tapi kadang2 manusia ni x kan jujur dengan emosi dia.. wait ! bukan kadang2 tapi most of the time.. especially lelaki muahaha.. perempuan ni straightforward sangat dan suka over emotional ngah tak kuasa nak melayan... haha xdalah bukan semua.. ada segelintir.Tapi adakah ini bermakna lelaki ego? sbb xmo tunduk ngn emosi sniri? hmm mungkin jugak, tahla tapi aku adalah lelaki yang jarang sedih2 tapi once dah sentap mmg kalah Mak Temah rumah sebelah hahahaha.. don't play2 rr oh btw aku ni bukan jenis lelaki yang suka "berayat-ayat cinta bagai longgok kat pompuan, bagi aku tu taktik murah and so not me.. aku lebih suka bila perempuan suka kita for who we are and not from ayat2 yang mat rempit selalu jual murah kat bohsia.." Oh no MELAMPAU SEYY haha satgi x pasal-pasal mat rempit cari aku. tah ini sekadar analogi saja yer tuan-tuan dan puan-puan jangan nak sentap plak. kbai

*oh tadi aku lalu dekat Tuah nampak budak bentang tikar, ingat nak bekelah rupanya nak mengecat
bapak seram.. seseungguhnya lepasni aku x kan complain lagilah dengan assignment2 aku yang
cukup mudah dan kurang menyusahkan berbanding orang tu... Alhamdulillah.


MINGGU DEPAN FINAL ! AKU DAH READY ... kot hahaha

Tiada ulasan: