cakap banyak sini


Rabu, 5 Oktober 2011

hari ini...



mula-mula tak tau pa nak buat
memang ...

Harini Bosan ! aku breakfast dengan Hanan & Cik Ah bukak cerita yang sekian lama terpendam dalam sanubari lubok kesumat hahahaha pastu balik dan jalani hidup seperti biasa. Sebabkan aku bosan aku pon bermain dengan cik non, stuff dolls adek aku jadi mangsa. muahaha rindu cik non oi !

burung marah. tapi nak focus kat novel2 tu. novel gedik  !

cik domo dok gedik sorang2 dia. haha padahai aku yg gedik !


haram tak comey, ak taktau awat adek ak suka. seb warna kuning !

hudoh gila teddy bear dia. xdak taste. hahaha

K first aku bengang sebab adek ak bagi pecah cover lens RM180 dan dia x bagi tau pon
selamat bukan lens yang pecah. dan aku tengah bosan gila-gila. huuuuuuuuuu !


Cepatla semester 2 aku tak larat tunggu hang dah ni woi, banyak benda aku nak cover. Segala pincang dan lompong WAJIB aku perbetulkan.



Pembohongan rasmi,
Asyraf Glee




Tiada ulasan: